www.eprace.edu.pl » pozycjonowanie-stron-www » Techniki pozycjonowania – projektowanie stron przyjaznych wyszukiwarkom i katalogom » Słowa i frazy kluczowe

Słowa i frazy kluczowe

Słowa kluczowe (keywords)

Są to słowa oraz frazy według których klienci będą szukać produktów oraz firm zajmujących się np. określonymi produktami lub grupami produktów.

Słowa (frazy) kluczowe nie koniecznie muszą w 100% odzwierciedlać asortyment czy działalność firmy, mają przede wszystkim być tymi słowami, które potencjalny klient wpisze do wyszukiwarki szukając produktu lub firmy. (Muszą być oczywiście adekwatne do zawartości strony).

Przed wybraniem słów kluczowych należy:

Wybór słów kluczowych:

Narzędzia do wyszukiwania słów i fraz kluczowych:

Dane z pierwszych trzech nie odnoszą się bezpośrednio do Polski, ale Wordtracker może być naprawdę bardzo pomocny. Również narzędzie Google jest bardzo dobre.

Tylko portal onet.pl udostępnia narzędzie, dzięki któremu można sprawdzić średnią dzienna ilość wyświetleń danego słowa oraz słów pokrewnych.

Zalecana częstotliwość słów kluczowych to około 3-7%, maksymalnie 9% (jest to stosunek słów kluczowych do wszystkich słów).

Narzędzia do określania częstotliwości słów kluczowych:

Analiza słów kluczowych:

Zalecenia dodatkowe:

Słowa kluczowe powinny zostać rozmieszczone zgodnie ze wskazówkami przedstawionymi w poprzednim podrozdziale.



komentarze

Wielkie dzięki za: http://boksy.onet.pl/ranking.html .Wszyscy mówią o narzędziach Google'a, a Polacy wszak nie gęsi... W ogóle artykuł ciekawie napisany, wiele wiadomości w jednym miejscu zebranych.

skomentowano: 2011-04-27 18:07:28 przez: Marek

Copyright © 2008-2010 EPrace oraz autorzy prac.